امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://ravan.cloob24.com
0

ویتامین برای کاهش استرس: بهترین ویتامین ها برای کاهش استرس کدامند؟ حتماً برای شما هم اتفاق افتاده خیلی اوقات شخصی به شما می گوید، “یه آرام بخش بخور آرومت می کنه!”، هنگامی که به نظر می رسد همه چیز رو به راه و درست است، کنترل خود را از دست می دهید. طبق گزارش انجمن روانشناسی آمریکا (American Psychological Association)، 75٪ از بزرگسالان گزارش کرده اند که در یک ماه گذشته دچار استرس متوسط تا زیاد بوده و تقریبا نیمی از آنها گزارش کرده اند که استرس آنها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

استرس می تواند باعث بدخلقی در فرد، تنش عضلانی، درد، ناراحتی معده و مشکل در خواب شود. استرس همچنین می تواند منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی دیگری شود که می توانند خطر ابتلا به فشار خون، بیماری های قلبی، چاقی و دیابت را افزایش دهند.

روانشناسان و روانپزشکان مطمئن هستند که راهی وجود دارد که بتوانید مبارزه یا پاسخ به استرس و زمان آنرا کاهش دهید. قبل از شروع به مصرف داروهای ضد افسردگی، داروهای ضد اضطراب، داروهای خواب آور یا داروهای فشار خون بالا، انواع بسیاری از ویتامین ها وجود دارند که می توانند به مقابله با استرس و اضطراب کمک کنند. بهترین ویتامین ها برای کاهش استرس احتمالاً می توانند مثل بسیاری از قرص های آرام بخش که در بازار وجود دارند، عمل کنند.

ویتامین های ذکر شده در زیر می توانند به کاهش استرس کمک کنند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه